donderdag 25 juni 2015

Resultaten om van te dromen

Na negen dagen van detox begint vandaag weer het "normale" eten. Gisteren was de laatste dag van de pillen, gelletjes en shakes van het Clean 9 reinigingsprogramma. Het volgen van de kuur heeft mij positief verrast. Ik voel me niet alleen fitter en energieker, ik slaap niet alleen beter, maar dit was ook weer even de motivatie die ik nodig had om door te gaan met mijn gezonde levensstijl. En de resultaten zijn om van te dromen.

Alhoewel de negen dagen voorbij zijn gevlogen, is dat ook wel weer genoeg. Vooral het eten van brood en het drinken van iets anders dan water (koud of warm) heb ik ontzettend gemist. Zoals een echte Hollander betaamt, was mijn eerste maaltijd vanochtend dus ook een lekker boterham met kaas. Daarnaast drink ik vanavond toch weer dat ene glaasje cola waar ik altijd de hele dag naar uit kijk. Vanaf vandaag ga ik weer terug naar mijn eigen dieet, namelijk Weight Watchers. Toch had ik ook kunnen kiezen voor een vervolg op de Clean 9, namelijk F.I.T 1 en daaropvolgend F.I.T. 2.

F.I.T. 1 & 2

Dit zijn beide kuren van 30 dagen waarin je de gezonde gewoontes van de Clean 9 doorzet. Maar niet alleen wordt de voeding aangepast, ook wordt er aan bewegen gedacht. Uiteindelijk is het succes van blijvend gewichtsverlies en een gezondere levensstijl een combinatie van zowel voeding als bewegen. Meer informatie over alle producten van Forever Weightcare vind je op hun website.

Mijn resultaten

Net als ik vanochtend zijn jullie vast ook benieuwd naar mijn resultaten behaald met C 9. Aan het begin van het programma (dag 1) moest ik de volgende lichaamsdelen opmeten: borst, arm, taille, heupen, bovenbeen, kuit en mijn gewicht. Hieronder zie je hoeveel centimeters en kilo's ik door middel van de Clean 9 detox verloren ben.

Borst: -1,9 cm
Arm: - 0,1 cm
Taille: -7,4 cm
Heupen: -12,4 cm
Bovenbeen: -3,5 cm
Kuit: -2,7 cm
Gewicht: -3,0 kilogram

Zoals je kunt zien, zijn de resultaten verbluffend, -3 kilogram en totaal -28 centimeters. Ik ben dan ook ontzettend blij dat ik het gedaan heb en raad het ook zeker aan voor mensen die net dat beetje energie missen, een boost willen in hun gezonde levensstijl of die zich van binnenuit willen reinigen. Ik kan er weer tegenaan en ben er helemaal klaar voor om die laatste kilo's ook te verliezen. Kom maar op!!

3 opmerkingen:

  1. Jeetje, zit je blog van de afgelopen 2-3 maanden een beetje door te bladeren en vind je doorzettingsvermogen echt zo ongelofelijk knap! Echt zo goed! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen