vrijdag 23 januari 2015

Secret Eaters

Kom je elke maand weer een kilo aan? Eet je voor je gevoel niet te veel? Houd jij jezelf aan een gezond eetpatroon? Weet je dus niet waar de gewichtstoename aan ligt? Houd jezelf niet langer voor de gek. Jij bent waarschijnlijk een secret eater.

Een geheime voorraad op mijn slaapkamer, een tripje lang de McDrive en snel iets in mijn mond stappen als niemand het zag. Ik was, daar is geen twijfel over mogelijk, een geheimzinnige eter. Mijn overgewicht was voor veel mensen een raadsel, omdat ze mij (bijna) nooit veel of ongezond zagen eten. Maar ik wist wel beter.

Met de neus op de feiten

Ook in Engeland zijn er veel secret eaters. Dit blijkt uit het gelijknamige tv-programma op TLC. In elke aflevering gaat een team aan de slag om de geheimzinnige eters met hun neus op de feiten te drukken. Door middel van verborgen camera's achterhaalt de presentatrice of de gasten daadwerkelijk secret eaters zijn. Het blijkt dat de gasten zelf niet eens weten hoeveel ze eigenlijk eten. Vaak liegen ze tegen anderen over hun eetgedrag en zo houden ze ook zichzelf voor de gek. Denk jij dat jij ook in het rijtje van secret eaters thuishoort? Bekijk dan een keer een aflevering op TLC. Dit programma is een echte eye-opener. Dat was het ook voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten