zondag 21 juni 2015

Time for a detox

Een reinigingskuur (detox) van 9 dagen. Je zult wel denken: Waar begin je aan? Via Anika van Bokhoven, een klasgenoot van mij, kwam ik achter deze detox. Zij had dit een keer gedaan, had geweldige resultaten en wilde het nogmaals doen. Dus waarom niet met z'n tweeën. Vandaag zit ik al op dag 6 en het resultaat mag er wezen: -2,6 kilo en -18,3 cm. Wat houdt een detox nu eigenlijk in?

Wees niet bang. Het is niet a la Patty Brad, alhoewel het wel je lichaam reinigt. Clean 9 is een reinigingsprogramma waar alle afvalstoffen uit je lichaam gehaald worden en je dus van binnen compleet gereinigd wordt. Na de kuur van 9 dagen haalt je lichaam daarna weer de juiste voedingsstoffen uit je eten. Daarnaast voel je je fitter, energieker én val je ook nog eens af. Tijd om het dus een keer te proberen. Vorige week dinsdag ging ik van start, maar wat eet/drink je nu eigenlijk tijdens een detox?

Dag 1 & 2

De eerste twee dagen zijn bedoeld om je lichaam en geest te "resetten". Om deze reden mag je alleen producten die je in de Clean 9 box krijgt aangeleverd. Deze box bestaat uit de volgende producten:
  • Forever Garcinia Plus softgels
  • Forever Aloe Vera gel
  • Forerver Fiber
  • Forever Lite Ultra shake
  • Forever Therm tabletten
  • Meetlint, shaker, maatbeker



Wat de producten precies inhouden, vind je op de website van Forever Weight Care, waar het dtox programma Clean 9 een onderdeel van is. Naast de producten mag je alleen water drinken, zowel koud als warm. Ook mag je bij echte honger wat groenten en fruit van een bepaalde lijst. Op deze lijst staan onder andere: aardbeien, appels, frambozen, grapefruit, kiwi's, asperges, tomaten, komkommer en paprika.

Dag 3, 4 & 5

In principe zijn de vervolgdagen hetzelfde als de eerste twee. Het enige en nodige verschil is dat je vanaf dag 3 in de avond een maaltijd mag van 600 calorieën, en in plaats van één shake tijdens de lunch, ook één tijdens het ontbijt. Deze kun je zelf nog opleuken met fruit, zoals kiwi of aardbeien.


Resultaten

Niet alleen ben ik aanzienlijk afgevallen in zowel kilo's als centimeters, maar ook voel ik mezelf veel fitter en energieker. Een teken dat de detox bij mij dus echt werkt. Wil jij ook meer weten over de detox? Kijk dan voor meer informatie op de website van Forever Weight Care of neem even met mij contact op. Voor mij nog 4 dagen te gaan. Laat de eindresultaten maar komen. Ben benieuwd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten