dinsdag 3 november 2015

Flitsend van start: PBP

De beste versie van jezelf, dat is de boodschap van Personal Body Plan. Dit plan helpt mij bij het vinden van de juiste balans tussen voeding, training, herstel en gedrag. In het begin was het wel wennen aan de verschillende onderdelen, maar alles went ...

Ondertussen ben ik al vier weken aan de slag en vandaag moest ik mijn eerste resultaten doorgeven. Ondanks de roestige start ben ik super tevreden met het resultaat, minus 2.6 kilo en 9 cm. Maar belangrijker nog, ik voel me fit en energiek, en zie super veel vooruitgang in het trainen.

Nu denken veel mensen dat het aanpassen van je levensstijl met als doel afvallen betekent dat je moet eten als een konijn, dus veel salades. Dat dit niet het geval is bewijst dit heerlijke recept voor bananenpannenkoekjes van mijn coach Megan. Verantwoord smullen met ongeveer 350 kcal.


Ingrediƫnten
110 gram banaan
2 eieren
4 gram kaneel
15 ml honing

Bereiding
Prak 2/3 van de banaan en meng het in een kom met 2 eieren. Doe een beetje olie in een koekenpan en bak de pannenkoekjes een voor een. Zet het vuur niet te hoog en draai ze een keer om. Stapel de pannenkoekjes op en doe er de overgebleven banaan, kaneel en honing tussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten