maandag 4 mei 2015

Het zijn er 2 hè!

De meeste mensen kennen het reclamespotje wel van Interpolis. "Eén, twee, drie, het zijn er drie, hé, pappa?" Razend populair en heel aanstekelijk. Maar bij mij zijn het er twee. Nee, ik bedoel geen twee baby's, maar twee cijfers in mijn gewicht.

Voor het eerst sinds 2008 gaf de weegschaal vanochtend weer twee cijfers voor de komma. Met andere woorden: mijn eerste mijlpaal, onder de 100 kilo, is bereikt. Wat ben ik ontzettend trots op mezelf, maar niet alleen op mezelf. Ook ben ik trots op alle mensen die ik met mijn blog inspireerde om ook hun doelen te behalen. Ik hoop dat jullie door blijven gaan, maar onthoud het volgende: ben niet te gefixeerd op het einddoel. Geniet van de reis ernaartoe, zorg af en toe voor een beloning.  Er komt altijd een punt waarop het niet even soepel gaat, probeer dan je motivatie te behouden. Wanneer je namelijk vasthoudt aan je gezonde gewoontes bereik je het doel vanzelf.

Wil je weten wanneer ik mijn einddoel bereik? Kijk dan in de grafiek op 'mijn gewichtsverlies'.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten