maandag 2 maart 2015

-30 kilo: check

Weer een mijlpaal bereikt! De lijn van mijn verloren gewicht en overblijvend gewicht kruisten elkaar vandaag officieel. Ik ben al meer afgevallen dan dat ik nog moet afvallen om mijn doel te behalen. Wat een heerlijk gevoel! Super trots.


Ondanks dat het eind al stiekem om de hoek kijkt, blijft het iedere dag een gevecht. Neem ik dat snoepje wel of niet? Een paar extra frietjes is toch niet erg? Toch maar een biertje? De hele dag kom je voor keuzes te staan. Aan mij de taak om iedere keer de juiste keuze te maken. Wanneer je eenmaal 'in de flow' zit, wordt het makkelijker. Maar of ik nu wil of niet, ik heb levenslang! De teller staat nu op -30 kilo, dus nog 25,1 kilo te gaan. Let's GO.

1 opmerking:

  1. Iedereen die dit leest zou eens in de supermarkt in elke hand drie zakken aardappelen van 5 kilo moeten pakken en ff voelen wat wat weegt. Dat heeft Marcella er gewoon afgelijnd!!! Wat een kanjer van een meid!!! Marcella....chapeau!!!

    BeantwoordenVerwijderen